Hvordan bliver jeg en professionel poker spiller - del 1

Hvordan bliver man en professionel poker spiller? Det er helt sikkert mange der ønsker og vide, men kun få der for ført det ud i livet, pga. de ikke var forberedte på hvad det krævede. Dette dette vil jeg prøve at hjælpe dig, med at finde ud af om du har hvad der skal til, for at blive en professionel poker spiller. Da emnet er ret stort, har jeg valgt at lave artikkelen i flere dele.
Det første spring til at blive en professionel poker spiller, er at spørger dig selv "er det et liv for mig"? Er jeg økonomisk parat til det? Hvad gør jeg hvis det går galt? Har jeg en familie og forsørge? Alle den slags spørgsmål burde du stille dig selv, inden du går i gang.
Det er også vigtigt, du tænker på din personelighed, og din måde at reagere på, bliver du f .eks vred når du taber i spil, og lader det til at gå ud over andre? Eller er jeg i stand til at bære over, med jeg har tabt penge? Har du gambler mentaliteten? 

Det kan stadig være en god ide at beholde dit job og istedet for spiller om aftenen. Derudover kan bør du dele din penge op i to puljer, den ene med penge til kost og regning, den anden til poker. Bland ikke de to ting sammen!

Du bør starte med at spille for små beløb, indtil du har erfaringen til at gå videre. Læs en masse blade om poker, der er skrevet rigtigt gode bøger om poker, det kan blive en god invester.

Populære indlæg