Lær at synge gratis med online undervisning. Lær at synge på 2 måneder

Kunne du godt tænke dig at lære at synge? Men gider ikke deltage i korsang hver søndag eller går på aftenskole. Så er dette indlæg måske noget for dig. 
Der er kommet flere og flere online sang undervisning på nettet. Det fungere på den måde, du ser en film med en sangerlærer, der fortæller hvordan du skal bruge din stemme, og du skal gennemgå forskellige øvelser. Det kræver dog at du har styr på dit engelsk, da jeg indtil nu ikke har fundet nogle danske undervisere. 
 
Jeg havde held med det!
Nu har jeg selv brugt online sang undervisning i 2-3 måneder, og det har båret frugt. En af mine venner opdagede mig forleden dag i færd med at synge "21 guns" af greenday, hans reaktion var " wow hvor har du lært at synge",
jeg havde på det tidspunkt synget i ca. 2 måneder , og jeg har aldrig synget før det. Siden da har jeg også fået det bekraftet af mange andre.


Jeg tror alle kan lære at synge, hvis de bare bruger 30-60 min om dagen på online sang undervisning. 

Hvor finder jeg disse sang undervisnings videoer?
Jeg foreslår du bruger youtube til at finde undervisning. Fordelen ved youtube frem for at bruge en anden hjemmeside er, at youtube er gratis, hvor imod de fleste hjemmesider skriver det er gratis, men i virkeligheden prøver de bare at lokke penge ud af dig. 
Gratis sangundervisning
Lær at synge rent. Alle kan lære det!

Populære indlæg